söndag 18 oktober 2009

Söndag, en ny dag med Lchf

Ja så var det söndag. Har profilert på min blogg till en familjemedlem om Lchf.
Han blev sugen så snart jag berättade hur effektiv metoden är. Att den verkligen ger resultat.
Han fick adressen till http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/ och den skulle han kolla direkt. Jag tycker det är viktigt att läsa sig fram till hur man gör och varför. Det är lättare att förklara när andra frågar varför man håller på. Man får jo massor med frågor för andra tycker det det hörs "farligt" ut att äta allt detta fett. Därför är jag glad jag har läst mycket om detta och kan ge svar när folk frågar. Och då e det lättare att få dom förstå!
Nu har jag ätit en god frukost, omelett med skinka och ost. Omelett gjord på ägg och grädde, salt och peppar.
Nu skall jag snart ut och njuta av en härlig och solig söndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar